Majówka po majówce | Sopot Dzień III

Zanim to, co w tytule, mam kilka słów wstępu. Jako raczkujący bloger nie do końca jeszcze ogarniałam ustawienia bloga i kilka dni temu zauważyłam mały problem związany z komentarzami. Dodawać je mogli tylko użytkownicy zalogowani na swoim koncie Google+, inni nie mieli takiej możliwości. Znalazłam szybko powód, dlaczego tak się działo, mianowicie po połączeniu bloga z moim kontem Google+, nie odznaczyłam opcji pokazuj komentarze z Google+. Zrobiłam już z tym porządek ale pojawił się kolejny problem, wszystkie wcześniejsze komentarze zniknęły... Zaczełam szukać rozwiązania i doszukałam się tylko tego, że przepadły i nie da się ich odzyskać, chyba że ponownie wrócę do ustawień które uniemożliwiają komentowanie osobom spoza Google+. Ale może o czymś nie wiem i ktoś bardziej ogarnięty w tym temacie mnie w tym uświadomi i pomoże?

Mam nadzieję, że w związku z zaistniałą sytuacją, nikt nie poczuł się urażony, że zniknęły jego komentarze. Bardzo przepraszam za całą sytuację i mam nadzieję że więcej takiego typu niespodzianek nie będzie.

A teraz do rzeczy, a dokładniej do zdjęć ;)







Bluzka / Blouse F&F
Spodnie / Pants - H&M
Buty / Shoes - Atmosphere
Okulary / Sunglasses - Sinsay
Zegarek / Watch - Geneva

3 komentarze:

  1. pogode to dosłownie wygraliście na loterii ;) , teraz u nas okropnie leje ;/
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą pogodą to prawda, pierwszy raz nam się tak poszczęściło. Teraz każdego dnia wstaje i się zastanawiam czy to już dziś będzie ciepło i słonecznie.

      Usuń
  2. chyba muszę zrobić sobie urlop!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger