Espadryle na pierwszym planie

Macie czasem tak, że całą stylizację planujecie pod jedną rzecz? Ja mam tak bardzo często, szczególnie jak kupię sobie coś nowego. Dziś w roli gwiazdy występują espadryle, które w tym sezonie sobie bardzo ukochałam. Są to buty idealne na ciepłe dni, które może ze względu na swoja urodę nie do końca wszystkim przypadną do gustu (ale czy wszystko się musi wszystkim podobać?), są jednak niesamowicie wygodne i uniwersalne. Ja zakładam je z powodzeniem do spodni i sukienek, co widzicie na zdjęciach. Są one ewidentnie moim number one wśród wiosenno-letnich butów.

Sukienka / Dress - F&F
Szalik / Shawl - H&M
Okulary / Sunglasses - Aliexpress
Zegarek / Watch - Geneva
Torba / Bag - Reserved
Buty / Shoes - Czasnabuty.pl

To jeszcze nie koniec, mam mały bonus ;) Niedawno pisałam, że wróciłam z nowymi pomysłami. Jeden został już zrealizowany i nie mogłam się doczekać żeby podzielić się efektem, dlatego dziś pojawia się ten post, a ostania stylizacja z Sopotu już w niedzielę !
Mój chłopak zajmuje się filmowaniem, a ja chcąc prowadzić bloga zawsze męczyłam go o zdjęcia, z których byłam bardziej lub mniej zadowolona. Pomyślałam więc, że może lepiej wykorzystać jego umiejętności operatorskie i stworzyć krótki klip. Jak wam się podoba taka forma ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger