Zwariowane dodatki

Kolorowe dodatki potrafią ożywić niejedną stylizację.... ile razy już to gdzieś słyszałam lub o tym czytałam. Warto jednak trzymać się zasady co za dużo to niezdrowo i stosować takie modowe triki z umiarem.
A propos zdrowo, wahania temperatury sprezentowały mi okropne przeziębienie, więc kilka ostatnich dni spędziłam w domu przed komputerem, oglądając seriale, grzebiąc w sklepach internetowych i zużywając kolejne opakowanie chusteczek.
Już wcześniej przeglądając wiosenno-letnie kolekcje zwróciłam uwagę na kolor, który jak co roku się w nich pojawił, nie jest to nic nowego, zawsze kolekcje wiosna/lato to feria barw, oczywiście nie tylko na ubraniach. Moja szafa została już trochę odświeżona i jest bogatsza o kilka ubrań, dlatego postanowiłam pogrzebać w dodatkach, bo zazwyczaj jeśli o nie chodzi, staram się nie szaleć i stawiam raczej na klasykę, ale skoro przyszła wiosna, pomyślałam że warto to zmienić.
Zobaczcie, co wpadło mi w oko. Na jedną z rzeczy nawet się skusiłam, a inna zainspirowała mnie do małego DIY, dlatego stay tuned ! Niedługo pojawi się na blogu ;)


Wiosna dodatki


  Mohito | 1 | 2 |

Aliexpress | 1 | 2 |

Często zamawiam sztuczną biżuterię z Aliexpress, często nie różni się bardzo jakością, od tej która dostępna jest w sklepach, a często bywa znacznie tańsza.


Turkusowe | 1 | Czarne | 2 | Różowe | 3 |



Aliexpress | 1 |

Ta wkształcie babeczki już do mnie leci, ale zauważyłam, że niemal identyczna jest teraz dostępną w Mohito.

A może wy macie w swojej szafie jakieś nowe, szalone dodatki z wiosennych kolekcji ? Z chęcią rzucę na nie okiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger