Inspired by : Olivia Palermo

Macie czasem takie dni, kiedy zaglądacie do szafy pełnej ubrań i mimo, że macie tam perełki znalezione w lumpeksie lub zakupione z najnowszej kolekcji, to i tak nie wiecie, co na siebie nałożyć?
Ja mam tak bardzo często i zazwyczaj wtedy wybieram cokolwiek, co wpadnie mi w ręce i do końca dnia wyglądam i czuję się szaro i nijako.
W jednym z takich dni przeglądałam zdjęcia znanych blogerek modowych i pomyślałam, dlaczego nie zainspirować się kimś, kto akurat miał na siebie pomysł? I tak oto postanowiłam na blogu rozpocząć serię wpisów "Inspired by:..."
Dziś przedstawiam wam stylizację pięknej Olivii Palermo, którą postanowiłam odtworzyć, bazując na tym, co miałam w szafie.

Olivia Palermo

Bluzka / Blouse - SecondHand/H&M
Spodnie / Pants - New Yorker
Buty / Shoes - Atmosphere
Zegarek/ Watch - Geneva/Aliexpress

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger