Drugie życie balerinek | DIY

Niedawno wstawiałam post o dodatkach, które przykuły moją uwagę, znalazły się tam min. baleriny z Reserved: klik. Ich cena może nie jest zbyt wygórowana, ale przecież to tylko balerinki z sieciówki, myślę że maksymalnie na jeden sezon.
Dodatkowo niezbyt panuję nad ilością moich butów, czego można domyślić się po tytule bloga, dlatego idąc tym razem za głosem rozumu nie serca, nie zdecydowałam się na zakup kolejnych. Jednak nie mogłam do końca odpuścić takiej perełki, więc wpadł mi do głowy pomysł na małe DIY, którego efekty widzicie poniżej.
DIY





Jeśli same macie ochotę odpicować jakieś buty przedstawiam wam małą instrukcje ;)

Potrzebne będą :
  • balerinki
  • kolczyki ze sztucznymi kamieniami,  na pewno macie w domu takie, których nie nosicie, ewentualnie można kupić na pobliskim bazarku czy allegro
  • pistolet do kleju na gorąco i sam klej
  • szczypce do cięcia metalu
Po pierwsze musimy usunąć sztyfty z kolczyków, za pomocą szczypiec ucinamy je przy samym końcu. 
Następnie warto przyłożyć kolczyki do buta i zobaczyć, w którym miejscu chcemy je umieścić (można też wymierzyć dokładnie linijką) i zaznaczyć delikatnie jakąś kropkę na obu butach (ja zrobiłam to ołówkiem).


Następnie rozgrzewamy pistolet z klejem, nakładamy sporą porcję kleju na "lewą" stronę kolczyka i szybko przytwierdzamy do buta w wyznaczone miejsce, dokładnie dociskając. To samo robimy z drugim butem i gotowe :) Prawda, że proste ?



I w taki sposób niskim kosztem, możemy cieszyć się pięknymi, "nowymi" w dodatku jedynymi w swoim rodzaju wiosennymi butami ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger