Futrzana kamizelka



Futrzana kamizelka jest na tyle uniwersalna, że nadaje się do lżejszych i cięższych zestawień zarówno jesienią, wiosną i zimą.
Podczas zakupu zastanawiałam się miedzy 2 kolorami: szarym i brązowym, wygrał szary, ponieważ jest świetną bazą dla innych elementów stroju. Mówi się, że szary staje się nową czernią i nic w tym dziwnego, bo lubi się z wieloma barwami, min. z brązem, bielą, mocnymi kolorami jak np. burgund oraz z pastelami np. z pudrowym różem.

W oczekiwaniu na wiosnę, nie mogłam doczekać się, kiedy termometr wskaże taką temperaturę, żebym mogła pozwolić sobie na założenie lżejszej kurtki, gdybym wyszła tylko w niej, choroba gwarantowana. Dołożyłam więc futrzaną kamizelkę, która otuliła mnie ciepłem i dodała charakteru stylizacji, przez ramię przewiesiłam brązową torebkę z wytłoczonym motywem kwiatów, dobrałam brązowe botki i byłam gotowa na sobotni przedwiosenny spacer.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger