Jesienno-zimowy look

Za oknem temperatura spadła poniżej zera, czas na pierwszą ciepłą stylizację w czapce i szaliku. Jeszcze kilka lat temu, w liceum, przez głowę by mi nie przeszło, że z chęcią będę zakładać czapkę. Zawsze latałam z gołą głową, bez rękawiczek i w cienkim płaszczyku. Z wiekiem człowiek chyba idzie po rozum do głowy, bo zaczęłam uwielbiać zimowe dodatki, których mam całkiem niezłą kolekcję i ciągle mi mało. W tym roku też nie obyło się bez nowości w tej kategorii. Niedawno uzupełniłam swoja zimową garderobę w ciepły biało-czarny szalik i rękawiczki z puszkiem. Myślę, że ciężko będzie mi się powstrzymać i nie kupić w tym roku już żadnego zimowego dodatku, tym bardziej, że potrafią one dodać smaczku każdej nawet najzwyklejszej stylizacji.
A jak to wygląda u Was? Też uwielbiacie wszelkiego rodzaju zimowe szale i czapki, czy raczej ich unikacie?


Kurtka/Jacket - Pepco
Szalik/Shawl - tutaj
Torebka/Bag - Reserved
Czapka/Cap - Sinsay
Botki/Boots - Sinsay
Rękawiczki/Gloves - Nn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger