Tydzień w lustrze #1

Dzisiejszy post to zestawienie pięciu moich codziennych outfitów z ubiegłego tygodnia (czasem  zwyklaków stworzonych na szybko, bez głębszego zastanowienia), taki pięciodniowy lookbook. Często zdarza mi się zapominać o wielu rzeczach, które wiszą w mojej szafie i dopiero przy sprzątaniu okazuje się, że nie nosiłam tych rzeczy bo przyczepiłam się do kilku ciuchów na krzyż, które są gdzieś na wierzchu i pod ręką. Taka sytuacja natchnęła mnie do tego aby rozpocząć serię postów tydzień w lustrze. Dlaczego w lustrze? Odpowiedź jest prosta, zdjęcie w lustrze nie wymaga rozstawiania statywu, ani obecności drugiej osoby. Dodatkowo jak łatwo się domyślić jest to kolejny sposób na zapanowanie nad szaleństwem, które trwa w najlepsze w mojej "garderobie".

Ps. Z chęcią dowiem się, która stylizacja najbardziej wpadła wam w oko :)

Poniedziałek



Kurtka - M&S/ SH | Sukienka - Zara /SH | Okulary - Sinsay | Torebka - Pepco | Trampki -H&M

Wtorek

Bluzka - Atmosphere/SH | Spodenki - New Yorker | Torebka - Pepco | Sandały - CzasNaButy.pl

Środa


Koszulka - SH | Spodnie - H&M | Torba - Allegro | Zegarek - Cluse Polska | Espadryle - CzasNaButy.pl

Czwartek



Koszulka - NN/SH | Spodenki - Sinsay | Torebka - Reserved | Naszynik - House | Balerinki - Atmosphere

Piątek
Sukienka - NN/SH | Trampki - H&M | Torebka - Reserved | Okulary - Sinsay | Zegarek - Geneva

1 komentarz:

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger