Majówka po majówce | Sopot dzień I

W tym roku nie miałam okazji skorzystać z odpoczynku w pierwszy majowy weekend, dlatego swoją "majówkę" zaplanowałam na kolejny. Kocham morze, więc na ten wyjazd wybrałam Trójmiasto. Wiele razy byłam nad Bałtykiem i często zahaczałam o Gdynię czy Gdańsk, jednak nigdy nie miałam okazji być w Sopocie (no chyba, że przejazdem), dlatego to na to miasto padł mój wybór, tym bardziej że aktualnie nie ma tam jeszcze zbyt wielu turystów ze względu na zmienną majową pogodę. W miniony weekend maj był jednak wyjątkowo łaskawy i w ciągu dnia było bardzo ciepło, termometr wskazywał nawet 22 stopnie! Wróciłam więc pełna pozytywnej energii, wielu nowych pomysłów i zakochana w Sopocie.


Pierwszego dnia od razu po przyjeździe poszliśmy na spacer, by zobaczyć nadmorski zachód słońca.




Pobyt na plaży skończył się spacerem po Monciaku, gdzie znaleźliśmy Browar Miejski Sopot i resztę wieczoru zdecydowaliśmy się spędzić właśnie tam. Zachęciła nas nazwa oraz ogrzewany taras! Poza ciepłem na tarasie lokal ten może pochwalić się pięknym wnętrzem, w głębi którego zza szyby widać kotły warzelnicze, w których produkowane jest piwo.

Jeśli więc będziecie w Sopocie, zachęcam żeby odwiedzić to miejsce, spróbować sopockiego piwa, do którego idealną przekąską są podawane tam przepyszne skrzydełka na ostro.


Na sobie mam :
Buty / Shoes - czasnabuty.pl
Legginsy / Leggins - New Yorker
Koszulka w paski / T- Shirt - H&M
Sweter / Sweater - Second Hand
Niebieski szalik / Blue scarf - no name
Szary szalik / Grey scarf - Zara
Okulary / Sunglasses - Sinsay



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger