Świąteczne stylizacje | Luźna elegancja

Bożonarodzeniowe stylizacje
Do świąt został już niecały tydzień, w związku z tym czeka mnie kilka świątecznych spotkań z przyjaciółmi. Z tego powodu w tym tygodniu na moim blogu pojawi się cała seria postów z inspiracjami na świąteczne i okołoświąteczne zestawy. Taki mały tygodniowy lookbook.

Dzisiejszą stylizację oparłam na  mocno zdobionym swetrze, w stonowanym, szarym kolorze i intensywnie niebieskich spodniach. Święta to czas kiedy możemy pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa w stroju, a przy tym utrzymać wszystko w eleganckim tonie. Elegancja to nie tylko klasyczna biała koszula i ciemna spódnica. Czasem, aby utrzymać wszystko w ryzach, wystarczą klasyczne dodatki np. czarne szpilki. Uważam, że podczas mniej formalnych świątecznych spotkań warto pozwolić sobie na szyk w innym wydaniu niż oklepana klasyka. A co Wy myślicie?

Sweter/ Sweater - Zaful.com
Spodnie/ Pants - Atmosphere/ SH
Buty/Shoes - Zalando.pl
Torebka/ Bag - Reserved


2 komentarze:

  1. Sweterek jest piękny, bardzo ciekawie wygląda. Ale ja bym tylko zmieniłam spodnie na spódniczkę, ale może dlatego, ze jestem fanką spódnic :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger