Folkowe kwiaty

Bardzo polubiłam się w tym roku z trendami na sezon jesień-zima. Kolorowe haftowane kwiaty i rozmaite esy floresy można było podziwiać na wybiegach wielu projektantów. Gościły one niemal na każdej części garderoby.Nie mogło oczywiście zabraknąć ich też w mojej szafie.

Wyszywane kwiaty kojarzą mi się z folklorem, z kolorowymi ludowymi strojami, które teraz można zobaczyć najczęściej przy okazji występów zespołów pieśni i tańca. Chcą przemycić je do mojej codziennej garderoby zdecydowałam się na koszulę w delikatne paseczki z haftowanym motywem. Trendów nigdy za  mało, dlatego połączyłam ją z bomberką w militarnym kolorze. Całą stylizację uzupełniłam jasnymi spodniami i wygodnymi brązowymi botkami. Jak wyszło?

Kurtka/Jacket - Tutaj
Koszula/Shirt - Tutaj
Spodnie/ Pants - H&M
Buty/Shoes - CCC

3 komentarze:

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger