Trudne początki


Dziś mam dla was zaległą stylizację z pierwszego weekendu października, kiedy wystarczyła lekka koronkowa "kurtka" bomberka, aby było ciepło. Może nie wpisuje się ona zbyt dobrze w pogodę za oknem, ale gdyby tak zarzucić jeszcze trencz i szalik,, myślę że byłoby w porządku.

Post publikuję dopiero dziś ze względu na to, iż tak jak w tytule, początki bywają trudne. Pierwszy tydzień października był dla mnie niezwykle pracowity, zaczęłam staż, a myślę, że wiecie, jak ciężko jest wrócić do codziennych obowiązków, kiedy przez długi czas mamy wolne. Dodatkowo w zeszłą sobotę był ślub i wesele mojego brata, w związku z czym byłam zaangażowana w przygotowania, które też zabierały mi sporo czasu i energii.

Mam nadzieję, że teraz, kiedy już trochę przyzwyczaiłam się do codziennych obowiązków, ponownie uda mi się wrócić do regularnego pisania.
Bluzka/ Blouse - H&M
Bomberka - SH
Spódnica/ Skirt - Dorothy Perkins/SH
Buty/Shoes  - Atmosphere
Torebka/Bag - Reserved
Okulary/Sunglasses - Sinsay


4 komentarze:

  1. Piękna bomberka. Brakuje mi takich słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej aż poprawił mi się humor patrząc na te zdjęcia, wiosenno letnia stylizacja + słońce, a za oknem niestety deszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna,zwiewna i kobieca ;) zawsze marzyłam o takiej spódniczce! czas chyba zrobić dla niej miejsce w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger