Jesienne OOTD z Zaful

Jeśli prześledzicie moje posty, zobaczycie, że dosyć często robię zakupy w chińskich sklepach internetowych. Znaleźć tam można czasami niezłe perełki, takie jak np. moja sukienka z ostatniego posta (klik). Dziś chciałam się pochwalić moimi ostatnimi zakupami tym razem ze sklepu ZAFUL. Nie zawsze, gdy zamawiamy coś przez internet, a szczególnie z Chin, dostajemy to, czego oczekiwaliśmy. Dodatkowo czasem zdarza się, że zamówione produkty zapakowane są byle jak i ulegają w transporcie zniszczeniu czy odkształceniom.
 Niejednokrotnie sama tego doświadczyłam. W tym przypadku byłam jednak bardzo pozytywnie zaskoczona. Wszystko było porządnie zapakowane, a dwie torebki, które wybrałam, znajdowały się dodatkowo w cienkich materiałowych woreczkach. Rzeczy, które zamówiłam, są identyczne jak na stronie. Biorąc to pod uwagę, myślę, że to moje pierwsze ale i nie ostanie zamówienie z tej strony.

Dzisiejsza stylizacja, którą chcę się z wami podzielić, to codzienny look na spacer w ciepły, jesienny dzień. Gdy w mojej szafie pojawiają się nowości, mam zawsze milion pomysłów z czym je skomponować i nie mogę się oprzeć, aby je od razu założyć. Tak było też tym razem. Postawiłam więc na czerń i szarość przełamane lekkim błękitem szalika oraz torebki, w której jestem totalnie zakochana. Co o tym sądzicie ?


Bluzka/Blouse - Zaful
Spodnie/Pants - Bershka
Szalik/Scarf - NN
Balerinki/Ballerinas - Atmosphere
Torebka/Bag - Zaful


4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się to połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dorzuciłabym tu błękitne baleriny albo zwykłe czarne i byłoby idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bluzeczka, ładnie wygląda z tym szalem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger