Jeansowe Ogrodniczki


Dzinsowe ogrodniczki
Jeansowe ogrodniczki w swojej szafie miałam ostatnio w wieku około 8 lat w latach 90, kiedy były bardzo modne, widocznie już wtedy podążałam za trendami. Dziś po prawie dwudziestoletniej przerwie ponownie zawitały do mojej garderoby, jednak w nieco innej odsłonie. Ogrodniczki, na których punkcie totalnie oszalałam, są typowo letnie i świetnie sprawdzą się w wielu wakacyjnych outfitach. W tym poście widzicie je założone lekko "łobuzersko" na jedno ramię w połączeniu z moją drugą wakacyjną miłością, a mianowicie słomianym kapeluszem. Wydaje mi się, że to właśnie on dodaje tego "czegoś" całemu zestawieniu. A co wy sądzicie? Jak wyszło?


PS. Na samym dole znajdziecie mały bonus :)

Ogrodniczki/Dungarees - DenimCo/SH
Koszulka/T-shirt - Oysho
Trampki/Trainers - H&M
Kapelusz/Hat - H&M
Zegarek/Watch - DW




5 komentarzy:

  1. Takie ogrodniczki to świetna sprawa! Samam muszę sobie takie sprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, często jak nie mam pomysłu to je zakładam i od razu jakoś tak wszystko lepiej wygląda, a teraz można pewnie znaleźć jakieś na ostatnich wyprzedażach :)

      Usuń
  2. Mam tak samo z tymi ogrodniczkami jak Ty :) jak byłam mała to też chodziłam w takich jeansowych i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Zapanować Nad Szafą , Blogger